London Calling - #1

Starbucks

A Starbucks-logót (lásd lejjebb) mindenki ismeri, még ha nem is tud róla. Ez szerepel azon a papírpoháron, amilyennel a filmekben rohangálnak, vagy amivel a celebek járnak-kelnek (mobil, kocsikulcs, kávéspohár).

Londonban szinte minden sarkon van egy ilyen kávézó és nem csak kávét, hanem (számomra túl mű) sütiket is árulnak. Mivel rettentő nagy problémát csinálok mindenből, nem merészkedtem be kávéért, mert attól féltem, hogy egy rendelés meghaladja a képességeimet. Milyet, hogyan, kérek-e ezt-azt, és ha igen, miért? Ezt a McDonald'sban is utálom (csak egy sajtburgert kérek, kommentár nélkül). Szóval mi van, ha nem értem mit kérdez a pultos, süvít a tejgőzölő, föltartom a sort, á, hagyjuk.

Aztán Prágában bementünk a régóta kerülgetett Starbucksba és rendeltem egy small karamellás rettenetet (máig nem értem miért azt választottam, utálom a karamellt), amivel órákig szuttyogtam, mert 1. forró volt, 2. sok volt, a small size ellenére, 3. csak a celeb-fíling miatt akartam kipróbálni, szóval ha már pohárral a kezemben sétálgattam, legalább legyen benne valami.

Ha minden igaz, hamarosan Budapesten is nyílik Starbucks, a Westendben, bár eredetileg a Váci utcába tervezték. Kíváncsian várom, addig meg marad a Costa.

Megjegyzések

  1. Eltelt egy kis idő a bejegyzés óta, a Westendben pedig megnyílt a Starbucks. Még egyszer sem mentem be...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.