London Calling - #3




Hat éve meg vagyok róla győződve, hogy a T. K. Maxx-ben nem használt ruhát árulnak, de most azon gondolkozom, mitől vagyok én ebben olyan biztos. Na mindegy. A lényeg, hogy ez egy olyan üzletlánc, amelynek a boltjaiban különböző márkájú, kifutó darabokat vehetünk, nagyon kedvező áron, outlet módjára. Legalábbis szerintem...

Egymás mellé vannak rendezve a blúzok, pólók, szoknyák, nadrágok, ami nekem sokkal szimpatikusabb, mint a szín alapján való elrendezés. Általában mindenből egy darab van, mint egy jobbféle turkálóban és az eredeti címkéket is rajta szokták hagyni a ruhákon, az eredeti árral. Hát van annál jobb érzés vásárlás közben, mint amikor azt látja az ember, hogy a kezében tartott, eredetileg 50 GBP-s pulóver 15-ért az övé lehet?!?

Ha elég kitartó valaki, van türelme és/vagy ideje jól körülnézni, nagyon jó darabokra bukkanhat. Én vettem már T. K. Maxx-ben Ripcurl nadrágot, Adidas melegítőfelsőt, Roxy pólót, unokaöcsinek Quicksilver és Bench pólókat; de a T. K. Maxxból származik a csodálatos lila Eastpak válltáskám is, amit valójában a Regina vett, de az első "ezt nem adod nekem?"-re nekem adta.
A ruhákon kívül vannak cipők (mindenféle stílusban), játékok, kiegészítők és illatszerek között is lehet turizni. Én kettő T. K. Maxx-ban jártam, a woodgreen-i Shopping Cityben találhatóban, és Brent Crossban, de azt hiszem, ennél sokkal több boltja van.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén