London Calling - #6









Ennek a boltnak már a neve is nagyon tetszik, hát még a cuccai! Ékszereket vehetünk itt, de ne elegáns gyöngysorokra vagy konszolidált brossokra gondoljunk! Ne is bohókás műanyag bizsukra, azokat megnézhetjük a claire's-ben vagy az Accessorize-ban. Törzsi ékszereket találunk a Tribuban, bár egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy ez a szókapcsolat létezik ilyen formában.


Kagylóból, fából, kókuszból, ezüstből, csontból készült fülbevalók, gyűrűk, nyakláncok, karkötők, plugok és miegymások. Camdenben 3 üzletük van, az eladók magukon hordják szinte a teljes kínálatot. Nagyon segítőkészek voltak, és csak csendben mosolyogtak megdöbbent arckifejezésünkön. A zöld onyx horog egy fülbevaló, a durvábbik fajtából (ha a plugokat nem említjük), de van ennek egy olyan változata is, amit szét lehet szedni. Egy ilyen szétszedhetőset én is beszereztem, és pár évig büszkén hordtam :)

A szolidabb változat, fából.

http://www.tribu.co.uk/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.