London Calling - #10+1

A 10+1 a sorban a Tesco Express lett volna, de időközben rájöttem, hogy egyáltalán nem is hiányozna, ha nem lenne. Viszont, ha már nálunk is megnyitotta kapuit, hasonlíthatna egy picivel jobban londoni testvérére.

A Tesco Express lényege ugyanis az, hogy (útközben, parkban, buszon) könnyen fogyasztható kajákat árul. Háromszögszendvicsek, saláták, fajiták, feldarabolt gyümölcsök műanyag edényben, fedő alá csomagolt műanyag villával, csokik, péksütemények, üdítők, chipsek, szóval legnagyobb részben junk-food kapható itt, de én sajnos szeretem ezeket a dolgokat. Nagyon jól jönnek pl. városnézés közben, ha az embernek nincs pénze / ideje / kedve beülni egy étterembe vagy pubba; vagy fóbiája van az idegen nyelven történő ételrendeléstől.
Nálunk a fentiekkel ellentétben liszt, olaj, cukor és más alapvető élelmiszerek vannak a polcokon, amitől éppen az express jelleg veszett el.

A többfelé ágazó pénztári sort szerencsére megtartották, ám a legutóbbi tapasztalatom szerint nekünk még nem megy az olyan szép, korrekt sorbanállás, mint az angoloknak. Az angol Tesco Expressekben kettőnél azért több pénztár van, villog a soron következő üres kassza kijelzője és az automata néni (aki szerintem a buszos rokona) is segít: "Cashier number 4, please".

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén