Szülinap


Tegnap volt egy éve, hogy regisztráltam a Molyra.
Egy csomóan "felköszöntöttek", sztimi még virtuális tortát is küldött, én pedig csináltam egy gyors leltárt.
Egy év alatt a Molyon tehát a következőket sikerült produkálnom:
* összeszámoltam, hogy 877 könyvet olvastam életemben (+ amire nem emlékszem)
* 158 könyvet értékeltem
* feltöltöttem 1731 borítót és 1053 fülszöveget
* létrehoztam 21 polcot, amiből 3 kiemelt lett
* szereztem 107 molyismerőst
* elcseréltem 5 könyvet
* egyszer felküzdöttem magam a molyitási ranglista első tíz helyezettje közé
* a Molynak köszönhetően elolvastam rengeteg olyan könyvet, amelyről m. e. (molyszámításunk előtt) nem is hallottam. És tulajdonképpen csak ez számít.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.