10+1 könyv

Hosszas tépelődés után sikerült kiválasztanom azokat a könyveket, amelyekkel részt veszek a 10+1 könyv játékban. A meghívást molylepke küldte, mégegyszer köszönöm neki. Tehát a könyvek, melyeket mindenkinek szívesen ajánlok:

Khaled Hosseini: Papírsárkányok - megrendítő történet két kisfiú barátságáról és Afganisztánról.

Rohinton Mistry: India, India - mert India nagy szerelem.

Elif Şafak: Az iszambuli fattyú - nemrég olvastam, és azóta is naponta háromszor-négyszer belelapozok.

Ken Follett: A katedrális - monumentálponyva, az én példányom lapjaira esett szét, nagyon sokszor olvastam.

Kádas Mária: Kurgáni napló - egy anya, egy beteg kisgyerek, egy csodatévő orvos, Szibéria...

Niccolò Ammaniti: Magammal viszlek - mert szeretem Ammaniti gyerekszereplőit.

Csukás István: Keménykalap és krumpliorr - Hörömpő Cirkusz, világszám!

Sumner Locke Elliott: Elmenőben - "Mese nincs: hatvanöt éves korában az embert „elszólítják”, hogy aztán elaltassák örökre. Azt mondják, az altató mentaízű, és pillanatnyi mámort okoz. Az emberek állítólag kacagva, dalolva halnak meg."

Nick Hornby: Pop, csajok, satöbbi - LONDON!!!!!

Seamus Deane: Nyughatatlan ír lelkek - zseniális történet egy ír családról, egy kisfiú szemén keresztül.

+1 Chitrita Banerji: Végigettem Indiát - mert nemcsak India nagy szerelem, de az indiai ételeket is imádom.

Tudnám még folytatni a sort, de a játék szabályai szerint további öt bloggert kell felkérnem, hogy ajánljanak könyveket, és rájuk gondoltam:  DuDuS, Ildy, kicsiLÁNY, Courage, csend zenésze. Szóval most megyek és meghívom őket :)

Megjegyzések

  1. Huhh, Köszönöm a meghívást. ;)

    VálaszTörlés
  2. :)
    Kíváncsian várom a könyveket.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a meghívást, igyekszem hamarosan összeszedni őket!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy elfogadtad a meghívást, kíváncsi vagyok az ajánlott könyveidre.

    VálaszTörlés
  5. Köszi, hogy rám gondoltál:) én is elfogadom, bár elbambultam a blogkészítéskor és nem állítottam be a jelzést, hogy lássam, ha hozzászól valaki a bloghoz, szóval a majd hónapos eltérésért ne hari:), de ígérem, hogy nemsokára én is összegyűjtöm.:)

    VálaszTörlés
  6. Nincs miért haragudnom, örülök, hogy részt veszel a játékban :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.