Díjat kaptam

Mégpedig nem is akármilyet, hanem Blogger-díjat és fülig ért a szám, amikor molylepke virtuálisan átadta, ezúton köszönöm neki. Meghívott a 10+1 könyv játékba is, de haladjunk csak szépen sorban.


A Kreatív Blogger-díj szabályai szerint hét dolgot kell elvégezni, úgymint:

1., Meg kell köszönni (megvolt)
2., Ki kell tenni a logót a blogomba (jobbra)
3., Be kell linkelni, akitől kaptam (lásd fent)
4., Tovább kell adnom hét embernek
5., Be kell linkelnem őket
6., Megjegyzést kell hagynom náluk
7., El kell árulnom magamról hét dolgot.

Az utolsó pont egyszerűbbnek tűnik, mint találnom hét embert, aki még nem kapott ilyen díjat, szóval ezzel folytatnám.

1., Bár 30 éves vagyok, az idősebb férfiak rendszeresen letegeznek.

2., Ritkán hordok magassarkút, mert úgy érzem magam bennük, mintha iskolai ünnepélyre mennék.

3., A kutyákat imádom, a macskák közül csak a megmentésre szorulókat.

4., Látens víziszonyom van: szeretem a tengert és mindenféle más vizet is, de nem szeretek víz felett repülni; nem szeretem ha egy hajóról nem látom a szárazföldet és nem szeretek úszni sem.

5. Ha külföldre megyek, mindig megtanulok pár szót az adott ország nyelvén.

6. Szeretek a bolhából is elefántot csinálni.

7. Hét éve van jogosítványom, de ezalatt az idő alatt senki nem tudott meggyőzni arról, hogy vezetni jó dolog, így nem is vezetek.

És nincs más hátra, mint hogy sűrű bocsánatkérések közepette bevalljam: nem küldtem tovább a díjat, mert azok, akiknek a blogját olvasom, már talán többször is megkapták.

Ami a 10+1 könyv játékot illeti, holnap fogok rá visszatérni, mert körülbelül 100+1 könyv kavarog a fejemben, és ebben a pillanatban nem tudok a kupacból kiválasztani 11 darabot.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.