Asszociálok

Újabb játékba kaptam meghívást, ezúton köszönöm Ildynek, Pöfivonatnak és fickának, hogy rám is gondoltak :).

A játékban öt, az olvasáshoz kapcsolódó fogalomról kell további öt dologra asszociálni, s mindezt annak kapcsán, hogy október 9-én az orosházi Justh Zsigmond Városi Könyvtárban megrendezik "A Nagy Találkozás - Veszíts el egy könyvet!" országos találkozót. Kerekasztal-beszélgetés, közönségtalálkozók, és más érdekes programok várják az érdeklődőket, a távolmaradóknak pedig egy kis vigaszdíj.



Íme az öt szó, illetve amire én gondolok a szavak hallatán:

olvasás - kedvenc elfoglaltság, nyugalom, fürdőkád, utazás, kanapé

kortárs magyar irodalom - idegen, megismerés, közönségesség, kitárulkozás, felhígulás

e-könyv - e-book reader, szagtalan, tárolás, modern, közöny

könyves blogok - szórakozás, vélemény, közösség, kíváncsiság, hozzászólás

könyvtár - polc, katalógus, csend, határidő, 20 év óta rendszeresen

Ha jól értettem a szabályokat, tovább kell küldeni a kérdést öt bloggernek, hát ez nem könnyű, mert akinek küldeném, már megkapták (Ildy, BridgeOlvas, ficka, cseriNiki), így én itt most sajnálattal megszakítom a láncot.

Megjegyzések

  1. Tőlem is kaptad ám, ott vagy a címzettek között! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaj, nem vettem észre magam a többiek között :)
    Köszönöm neked is!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.