Pakkot kaptam

Mégpedig Londonból, a legeslegjobb barétomtól, Regától.
A pakk pufis borítékban érkezett, a Royal Mail közvetítésével, és természetesen könyveket rejtett, mi mást. Rega rekordidő alatt szerezte be nekem azt a két könyvet, amit Meta Hari molyos polcán fedeztem fel és rögtön a magaménak akartam tudni őket.
A Vicky Shipton-könyvön kicsit meglepődtem, ugyanis nem könyv, hanem füzet (26 oldal), mégpedig egy Penguin szótanuló kiadvány, ez sajnos a Molyon nem tűnt fel :( Nem rossz, olyan, mint egy bővebb Wikipédia szócikk.

A másik, a Culture Smart! Britain vastagabb és nagyon jó illata van. Míg a füzetkében színes fotók, ebben többnyire fekete-fehér rajzok vannak, és nagyon szépséges szerintem.

Ők azok:


Welcome home!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén