Andy Steel: Sajtófotók

Itt az ideje, hogy felélesszem a blogom abból a tetszhalott állapotból, amibe a homlokhasogatós betegségem miatt került, de mivel a folyamatos fejfájás miatt nem nagyon olvastam, értékelnem sincs mit :(
Jobb pillanataimban azonban fel-fellapoztam egyik kedvenc fotóalbumomat, ezt:

,

és több fotós felvételeit a neten is megnéztem.

Főleg azok a fényképek érdekeltek, melyek Afganisztánban, Iránban, Irakban, Palesztinában, Indiában vagy a Balkánon készültek, s egy-egy fotósorozatot nézegetve csak óvatosan lapoztam a képek között, mert egyik-másik olyan megdöbbentően nyersen tárta elém a szegénységet, a szenvedést és a halált és olyan váratlanul, hogy minden újabb kép megtekintése előtt próbáltam kicsit felkészülni a látványra.

Az albumban szereplő fotóművészek közül az alábbiak honlapján nézelődtem:

- Paolo Woods
- Ami Vitale
- Bruno Stevens
- Karim Ben Khalifa
- Chris Hondros
- Ron Haviv
- Adrian Fisk

A fentieken kívül megnéztem volna Kai Wiedenhoefer, Don McCullin, Arko Datta és Dan Chung hivatalos honlapját, de ezeket sajnos nem találtam.

Megjegyzések

  1. Ez a könyv nem éppen gyógyír, pláne fejfájásra, de biztos érdekes. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Szia Márti! Remélem meggyógyultál, ha van kedved, gyere játszani!
    http://ildybooks.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a meghívást a játékba és a jókívánságokat is.
    A könyvre visszatérve: nem gyógyultam meg tőle, de kevésbé volt megerőltető képeket nézegetni, mint olvasni :) Amúgy tényleg nagyon jó könyv, csak van benne pár sokkoló fotó.
    Köszi mégegyszer a játékot!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén