2010 borítókban


2010-ben 130 könyvet olvastam el, ebből 27 szerepel az 1001-es listán, úgyhogy ha ilyen ütemben haladok, 35-36 év múlva végzek az egésszel.

Megjegyzések

  1. Ez tetszik, hogy 35-36 év múlva végzel a listával! :D Jó ez a borítós kép és sosem tudom hogyan csináljátok ezeket. :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, de szép listád lett. :o)

    VálaszTörlés
  3. Niki, te többet olvastál, megnéztem a molyon :) Sőt, többet is írtál!

    VálaszTörlés
  4. Ficka, ha szeretnél ilyen képet, elmondom, hogyan kell. A listával meg azért próbálok igyekezni, és kivégezni mondjuk 15 év alatt :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó ez a kép! Termékeny év van a hátad mögött. Gratula!

    VálaszTörlés
  6. @márti: visszatértem ide is és igen, szeretném tudni, hogy hogyan kell. Nem tudom mennyire nagy titok, ha igen, akkor molyon is küldheted pm-be. :)

    VálaszTörlés
  7. Egyáltalán nem titok, majd este átküldöm neked a receptet, addig még végiggondolom, mert én szerintem a lehető legbonyolultabb módon csináltam.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén