Születésnap

A blogom váratlanul egy éves lett, ezért gyorsan szeretném kihasználni az alkalmat, hogy írjak pár dolgot, mintegy összefoglalva az első évet.

Sosem gondoltam volna, hogy valaha blogot fogok írni, de nagyon örülök, hogy elkezdtem, és bár sokkal nehezebb, mint gondoltam, szerintem még sokáig folytatni fogom. Igen, néha nehéz, mert sokszor akármennyire tetszik / nem tetszik egy könyv, nem tudok épkézláb véleményt papírra vetni, csak vonogatom a vállam.

Azt sem gondoltam volna, hogy lesznek olyan bloggerek és nem bloggerek, akik elolvassák a posztjaimat, hozzászólnak és meghívnak különböző könyves játékokba. De vannak, így nem is a blogomat szeretném felköszönteni, hanem megköszönni Lindának, Gergőnek, fickának, Ildynek, Nikinek, Zizzernek, ppayternek, szirmocskának, Cukorfalatnak, Marcipánördögnek, vedina007-nek és Annamáriának, hogy felszálltak a Közvetlen járatra. És természetesen megköszönöm azoknak a látogatását is, akik csak párszor jártak erre és elmondták a véleményüket.

Megjegyzések

  1. Bizony gyorsan eltelt ez az egy év és reméljük ez még csak a kezdet volt :-) Ismersz, nem vagyok egy nagy "utazó", ezért hát szeretném én megköszönni, hogy felszállhattam a "Közvetlen járatodra" és ezáltal eljuttattál ismeretlen világokba az írásaiddal, valamint ízelítőt kaphattam olyan könyvekről/ből, amelyeket valószínüleg Nélküled a kezembe se vettem volna. Sok Boldog Szülinapot!!!

    VálaszTörlés
  2. A blog nevében köszönöm (jajjjdekisarivagy!)

    VálaszTörlés
  3. Gratu az egyéves bloghoz :)

    Ami meg az épkézláb véleményeket illeti, én úgy gondolom, hogy nem kell erőltetni, ha nem megy... vagyis nem tudom, lehet, hogy vannak, akik úgy is fantasztikusat tudnak alkotni, de én olyankor egy erőltetett förmedvényt tudok csak alkotni, amit nem akarok senkinek megmutatni :D Így aztán nem is írok semmilyen könyvről, csak ha jön magától :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot!
    (Csak mostanában találtam a blogodra, úgyhogy ez az első kommentem.:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen :)
    Egy csomó olyan könyvet olvastam, amiről olyan szívesen írtam volna, de egyszerűen nem ment. Valamikor viszont még be sem fejezem az olvasást és már ott van a fejemben a majdnem kész poszt. Ezzel nincs is semmi baj, csak amikor elkezdtem a blogot, azt hittem, hogy sokkal könnyebb lesz mindenről szép kerek véleményt mondani :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, sajtosrolo! Gyere máskor is! :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot! :)
    Nem mindig egyszerű, ezt már én is megtapasztaltam, ilyenkor csúszik az olvasott könyv bejegyzése akár egy hetet is, pedig azt amúgy nem szeretem. :S

    De az erőlködés így se, úgy se jó, a Közvetlen járat meg így jó. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi ficka, az utolsó mondatot pedig duplán köszi! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.