Flag Counter

Beapplikáltam ma a Flag Counter nevű számlálót, mégpedig azért, mert nagy meglepetésemre azt láttam a statisztikában, hogy Indiából (igenigenigen!) látogatták meg a Közvetlen járatot. Sajnos a zászlószámláló visszafelé nem számol, ezért most egyetlen kis piros-fehér-zöld árválkodik a rubrikában, pedig olyan helyekről voltak látogatóim eddig, hogy csak lestem. Mozambik, Új-Zéland, Ausztrália, Japán, Brazília, Egyesült Arab Emirátusok, Egyesült Államok, és természetesen Európából is: Egyesült Királyság, Olaszország, Románia, Horvátország, Csehország, Szerbia, Németország, Belgium, Svédország, Franciaország, Izland, hogy csak néhányat említsek. Az más kérdés, hogy a külföldi látogatók mennyit értettek a szigorúan magyar nyelvű bejegyzésekből és hogy hány másodperc után hagyták el az oldalt, a lényeg az, hogy megkezdtem a zászlószámlálást. Ezennel.

Megjegyzések

  1. Gratula a világsikerhez :) Te! A Francia és az Olasz nem Te voltál véletlen? Kis világutazó :D

    VálaszTörlés
  2. Nem, én külföldön nem szoktam számítógép közelébe menni.Valószínűleg tévedésből keveredtek az oldalra :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén