Kihívások


A Moly tele van kihívásokkal. Olvassunk ezt, olvassunk azt, összeset vagy csak egyet, ettől az írótól, vagy arról az országról. Idáig sikerült ellenállni (a csodaszép plecsnik sem tudtak elcsábítani), de most elkapott a gépszíj. Először óvatosan jelölgettem a "Részt veszek" gombot, de az utóbbi napokban annyira belelendültem, hogy most tizenegy kihívást kell teljesítenem. Az egész az Anna Karenina-olvasással kezdődött, ennek a klasszikusnak egyébként nem álltam volna neki, így viszont az 1001-es listám is csökkent eggyel. Aztán csak jöttek a kihívások...

El kell olvasnom legalább egy-egy regényt Szilvási Lajostól (itt vár egy csomó a polcon, szeretem), Fejős Évától (a Helló, Londonra úgyis kíváncsi vagyok, egyébként hidegen hagy), és Hemingwaytől (az 1001-es is csökkeni fog, háhá!). Sorozatokból kettőt vállaltam be, Bernie Rhodenbarr kalandjait Lawrence Blocktól, és Adrian Mole-t, ezekből már sok részt olvastam, menni fog. Jelentkeztem továbbá egy pöttyös könyv és egy francia szerző könyvének elolvasására, de vannak ezeknél sokkal kacifántosabbak is. A "Könyvekkel a világ körül" keretén belül minden földrész írójának adok egy esélyt, és ha még ez sem elég, az ABC betűinek megfelelően választok írókat, aztán olyan könyveket olvasok, melyek idétlen címmel büszkélkedhetnek. És ha ezzel mind kész vagyok, igazából nem is nagyon kell küzdenem a tizenegyedik "Teljesítve" feliratért, ami az "Egy év alatt 100 könyv" mellé kerül majd...

Megjegyzések

  1. Hehe:)
    Én még kihívást is indítottam magamnak (is) nuku kihívás címmel, de igazán kár volt az erőfeszítésért, mert bebuktam.
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Igen, láttam :) Majd arra is jelentkezem, amikor a többit már teljesítettem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén