Karácsony 2011

Nekem az idei karácsony akkor kezdődött, amikor megérkezett dlány ajándéka, Az alibi (lásd előző bejegyzés). Aztán csütörtökön megkaptam Lindától a régóta kívánságlistás Kőrösi-regényt és a Szerelmem, Sanghajt, Jutka pedig meglepett egy übercuki Vintage Garden könyvecskével.


Csütörtök este vaníliás kiflit sütöttem, pénteken pedig még összedobtam egy fahéjas kekszet, amit egy mexikói szakácskönyvben találtam, és úgy gondoltam, karácsonyra épp jó lesz.


Este szétdobáltam a nappaliban a celluxot, a szalagokat és a csomagolópapírokat arra hivatkozva, hogy csomagolok, ám Gergő mindebből csak annyit érzékelt, hogy sehova nem tud leülni tévét nézni.


Miután meggyőztem, hogy mindannyian jobban járunk, ha az ajándékok becsomagolva töltik az éjszakát, ő elfoglalta az ebédlőasztalt, és elvette a celluxot. Részemről a csomagolás véget ért.

Szombat reggel elmentem a CBA-ba, ahol szinte semmit nem lehet kapni, ezért nem is lepődtem meg, hogy kenyér sem volt. Mérgemben vettem két zacskó forrócsokiport meg egy csomag szeletelt sajtot, de tudtam, hogy a kenyér-dolgot ezzel még nem oldottam meg. Mire hazaértem, Gergő az erkélyen faragta, gyalulta, flexelte a fenyőfa törzsét, miközben az eső szelíden szitált rá. Megint azt tapasztaltuk, mint tavaly, vagyis hogy a mi erkélyünkön a kivágott fenyőfák egy éjszaka alatt kábé fél métert nőnek. Na mindegy, Gergő kitartó volt, és nemsokára már a könyvespolc mellett állt a vizes fenyőfa, én pedig addigra felkampóztam 14 darab szaloncukrot. Mivel a vizes fára nem nagyon akartam izzókat tekergetni és mivel úgyis indulnunk kellett a karácsonyi ebédre (+ előtte kenyeret szerezni), betettem a fa alá a többi szaloncukrot és Az alibit, mi pedig lecuccoltunk és egészen hat óráig a Gergő, majd az én anyukámnál ettünk és ajándékoztuk egymást felváltva.

Este gyorsan feldíszítettem a fát, Gergő becsomagolta az én ajándékaimat, és a fát fényképezte, ami így ajándékok nélkül, bekapcsolt izzókkal egy rémfára emlékeztetett.


Kis időhúzás után végre kibontottuk az ajándékokat, majd felbontottunk egy üveg bort, de igazán csak azért, hogy az új Butlerses dugómmal bedughassuk. 


Miután az összes csomagot kibontottuk, behordtuk a fa alá a délután kapott ajándékokat, és vacsora után nekiálltunk a Kindlét nyomkodni. Elleszünk vele egy darabig, nekem egyelőre nagyon szokatlan, de remélem, ugyanolyan jó lesz, mint a hagyományos könyvek.


Remélem, a Ti napotok is jól telt, nekem valószínűleg lesz még egy adag szülinapi ajándékkönyv pár nap múlva - bízom benne, hogy köztük lesz Rohinton Mistry új regénye - addig meg elleszek a fentiekkel.

Boldog karácsonyt!

Megjegyzések

  1. Mindig mosolyogva hallgatom/olvasom a karácsonyi kalandjaidat. Nagyon gazdag Jézuskád volt!!! A kindlidet mégiscsak szeretném megnézni élőben is :) Ja és guszta a süti te kis gasztro, a karácsonyfátok valóban úgy néz ki, mint aki vagy a menekülési útvonalat tervezi, vagy éppen támadni készül.... Boldog karit!!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén