ABC-olvasás 3.

Neil Gaiman: Sosehol

Pár oldal után már éreztem, hogy én ezt nem fogom szeretni, és nem is szerettem, hamar kiderült, hogy nem az én stílusom. Csak becsületből olvastam végig és London miatt, de az igazat megvallva, nagyon untam az egészet.



Joanne Harris: Bársony és keserű mandula

Ez volt az első Joanne Harris-könyvem, és most azt gondolom, az utolsó is. A Hal és a Kölnivíz tetszett, a Gastronomicon sem volt rossz, ám összességében azt mondom, Joanne Harris világa nem az én világom. Nem jöttem rá, mivel volt bajom, valahogyan nem éreztem rá a novellák ízére. Ha minden könyve ilyen, nem kérek többet, köszönöm.


Az I-betűs könyv kimaradt, mivel felhasználtam a bármelyik betűt helyettesítő W-t.






Jonas Jonasson: A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt
 Ha ez az év legviccesebb könyve, milyenek lesznek a kevésbé viccesek?


Nagyon nem tetszett, de végigolvastam (kellett már egy J-betű az ABC-olvasós polcra.) Sem a történet, sem a stílus nem jött be, a borító meg úgy borzalmas, ahogy van.
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.