2 x 11

Az utóbbi időben eléggé elhanyagoltam a blogomat, de hóvirág nem feledkezett meg rólam, és meghívott abba a játékba, amelyet az alábbi szabályok szerint játszanak.

Kell mondanom magamról 11 dolgot, majd válaszolnom kell a jelölő kérdéseire. Ez eddig menni fog, de a játék további része (miszerint nekem is 11 kérdést kell feltennem újabb 11 bloggernek) sajnos nem. Mostanában nem nagyon követtem a könyves blogokat (lám, a sajátommal sem foglalkoztam túl sokat), úgyhogy nem tudom kihez nem  jutottak el a kérdések, de szerintem már elég sokan megkapták őket.

Szóval a 11 dolog magamról:

1. Imádom Indiát, szeretnék egyszer eljutni oda, ugyanakkor félek, hogy sohasem lesz bátorságom nekivágni egy ekkora útnak.

2. Ha kertes házban élnék, kihoznék két keverék kiskutyát egy menhelyről, az egyikük koromfekete lenne, és őt természetesen Negrónak hívnám.

3. Inkább fekete, mint fehér; inkább sós, mint édes.
4. Szeretem a térképeket, sok időt el tudok tölteni a nézegetésükkel, sőt egy ilyet szeretnék a nappalinkba: http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/14397671/-/Product.html

5. Nem tudom megunni az Amélie csodálatos élete című filmet, amikor Párizsban jártunk, még Collignon zöldségesét is megkerestük.


6. Jobbkezes vagyok, jobb kézzel írok, de egy csomó dolog bal kézzel jobban megy: jobban tudok dobni, és bal kézzel tudom lecsavarni a kupakot az üvegről.

7. Szeretem a török és az indiai ételeket, mindent szívesen megkóstolok, de a tökfőzeléket, a paradicsomos káposztát és a sárgadinnyét nem vagyok hajlandó megenni.

8. Imádok gyalogolni, egyszer elhatároztam, hogy bejárom egész Budapestet. Amerre jártam, színessel jelöltem egy utcatérképen (hopp, megint a térkép!), aztán abbamaradt a projekt, de készülök rá, hogy hamarosan folytatom.

9. Jó a név- és arcmemóriám, általában mindenkire emlékszem, akivel egyszer találkoztam. Amúgy is jó az emlékezőtehetségem, olyan hülyeségeket képes vagyok megjegyezni, hogy melyik könyvet hol olvastam, vagy hogy milyen ruha volt rajtam, amikor először mentem Londonba.

10. Nem szeretek telefonálni, otthon csak nagyon ritkán veszem fel a vonalas telefont.

11. Nincs se piercingem, se tetoválásom, de nyolc fülbevalót hordok.


És akkor a válaszok hóvirág kérdéseire (köszönöm őket):

1. Ha bárhová elutazhatnál, hová mennél? (Időszakos útra gondolok, nem olyanra, amivel végleg elhagyod az országot... :D) - Indiába, de igazából bárhová a világon, kivéve Dél-Amerikát. Ez az egyetlen kontinens, ami egyáltalán nem érdekel.

2. Mi a kedvenc virágod? - Frézia.

3. Mi volt a jeled az oviban? :D - Kocka.

4. Melyik magyar város áll legközelebb a szívedhez, és miért? - Talán Budapest, bár néha nagyon utálom. De itt születtem, sosem éltem máshol, ezért ezt a várost ismerem a legjobban.

5. Kedvenc fagyid? (igen, becsúszott néhány debil kérdés, sorry) - Nem vagyok nagy fagyirajongó, nincs kedvenc fagyim.

6. Beszélsz-e valamilyen idegen nyelvet, ha igen, mit/miket? - Angolból és olaszból középfokú nyelvvizsgám van, és tanultam kb. egy évet spanyolul. Sajnos az olaszt egyáltalán nem használom, ezért totál elfelejtettem, viszont nagyon sok nyelven tudom mondani, hogy "köszönöm" :)

7. Szoktál-e sorozatokat nézni? Ha igen, melyik ragadott meg mostanában és miért? - A Született feleségeket szoktam nézni, régebben szerettem a Helyszínelőket is, de a legnagyobb kedvenc a Szex és New York.

8. Melyik a kedvenc ünneped? (bármi lehet) - Az összes ünnep a kedvencem, ami munkaszüneti nap.

9. Van-e kedvenc komolyzenei szerződ, ha igen, ki? - Nincs.

10. Tudnál-e ajánlani valami jó filmet a közelmúltból? (ideit vagy tavalyit, mert kicsit el vagyok maradva ezen a téren... :D) - Teljesen le vagyok maradva filmek terén, úgyhogy ezt a kérdést passzolom :)

11. Melyik a kedvenc klasszikus könyved? :) - Egri csillagok for ever!

Megjegyzések

  1. Köszi a válaszokat! Remélem teljesül az álmod, és eljutsz Indiába. :) Akkor majd várjuk az élménybeszámolókat itt a blogon! :D

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm, hogy meghívtál a játékba!
    Ha valaha összejön India, akkor lesz élménybeszámoló is, ígérem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén