Cipősdoboz 2012

Hétfőn reggel, miután kilenc körül megittam a kávémat (szabadság, ó igen), arra gondoltam, hogy idén én is összeállítok egy cipősdobozt. Ezt a napot úgyis ajándékvásárlásra szántam, szóval a listámra felírtam még néhány apróságot egy ismeretlen kisfiúnak / kislánynak, akit el is neveztem Randomkisgyereknek.

Vettem pár képeskönyvet és színezőt, zsírkrétát, pici plüssállatot, csokit, gyerekfogkrémet, gyerekfogkefét, és kis szekrény- és cipőrendezés után kerítettem egy üres cipősdobozt is. Amikor anyukámnak említettem a dolgot,  előásott a szekrényből egy kisautót, amit még egy ismerős kisgyereknek vett egyszer, csak valamiért nem adta oda neki. Linda is felajánlott pár játékot, és ma reggel egy matchboxokkal és mesekönyvekkel megrakott cipősdobozzal jött dolgozni. Az autókat a kisfia, Levi küldte, akire itt is nagyon büszke vagyok. Annyi minden gyűlt össze, hogy a játékok egy-két aprósággal kiegészítve egészen szépen megtöltöttek két dobozt is.


Már csak annyi dolgunk van, hogy becsomagoljuk és eljuttassuk a dobozokat a gyűjtőpontok egyikére és reménykedjünk, hogy valahol két kisfiúnak kicsivel szebb lesz a karácsonya.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén