Ságodi Zsolt: NONSTOP A lábnak és az észnek

Néha olyan kincsekre bukkanok a könyvtárban, hogy magam is elcsodálkozom. Ilyen kincs volt az év elején olvasott Csalo! Csalo!, néhány hete pedig Ságodi Zsolt könyvét fedeztem fel az útikönyvek polcánál téblábolva.

A szerző 14 és fél hónapig utazott, én már akkor rosszul voltam az irigységtől, amikor végigkövettem az útvonalat a könyv elején található térképen. Voltak persze olyan helyek, amelyek nem szerepelnek az utazási kívánságlistámon, de ezekről is olyan érdekes történeteket olvastam, hogy szinte kedvet kaptam hozzájuk.

Egy százezer kilométeres utazás történetét nem tudom értékelni, maximum többféleképpen el tudnám mondani, mennyire tetszett. Még ilyen könyveket nekem!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.