Útvonaltervezés 2013

Kimentem ma az Utazás Kiállításra és összeszedtem többkilónyi papírt. Gergő szerint tök felesleges minden évben erre költeni (drága a belépő, drága a parkolás), de engem nem tud meggyőzni, elbuszoztam. Azt belátom, hogy a legtöbb prospektust össze lehet szedni az utazási irodákból (vagy meg lehet nézni a neten), de én imádom a kiállítás hangulatát, a hangzavart és a standok előtt lökdösődő embereket. Számomra ez jelenti az utazási szezon kezdetét, és mondjuk egész évben csorgatom a nyálam az útikönyveimet olvasgatva, de innentől kezdve semmi nem állít meg, hogy elkezdjem tervezni a nyaralást. Meg mondjuk egy hosszú hétvégés városnézést. Vagy még esetleg egy többnapos kirándulást.

Az idei Utazás Kiállítás díszvendége Szlovákia volt, északi szomszédunk nem különösebben érdekel, jelenleg Lengyelországra vagyok beindulva, meg egy kicsit Ausztriára, de miután hazajöttem, rádöbbentem, hogy Szlovénia is tetszene a Soca folyóval. Ezek tavaszi tervek, a nyaralással úgy vagyunk (vagyok), hogy sorraveszem a tengerparttal rendelkező országokat, majd mindegyiket kihúzom a listámról és végül marad Törökország. Viszont most egészen sok katalógusban láttam Montenegrót, szóval tulajdonképpen valami vadregényes kis balkáni ország sem lenne ellenemre...

A lényeg, hogy most napokig úgy fogunk élni, hogy a nappali szőnyegét elborítják a színes utazási ajánlatok, én ott hasalok közöttük, térképeket böngészek, számolok és útvonalat tervezek.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén