Street Food Show 2013


Megvan a szombati programunk, vagyis remélem, hogy kijutunk a Hold utcai vásárcsarnokba és meg tudjuk kóstolni ezeknek a jóságoknak egy részét. Azért aggódom egy kicsit, mert ezekre a programokra mindig nagyon el akarok menni, de pár nappal azután jutnak eszembe, hogy véget érnek.
 
Van ám még egy evős projektem, télen ugyanis elhatároztam, hogy kipróbálom az Egy nap a városban blog által ajánlott fagyizókat, hamburgereseket, éttermeket. Egybe már el is jutottunk, pár hete teszteltük a Varieté Bisztrót (még a Veres Pálné utcában, de már elköltöztek a Deák környékére), de bele kell húznunk, mert a jó helyek egyre csak szaporodnak, én pedig időközben lelkes olvasója lettem a We Love Budapest blognak, ahonnan újabb és újabb tippeket szerzek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén