Kedvezmény a Maximnál



Karácsony közeledtével (igen, már mindjárt itt van...), mindig nekiállok, és végignézem a könyvkiadók és könyvesboltok kínálatát, hogy kiválasszam azokat a könyveket, amelyeket nagyon-nagyon szeretnék a karácsonyfa alá.
 
Legutóbb épp a Maxim Kiadó oldalán nézelődtem, és ki is szúrtam magamnak pár érdekes regényt. Főleg a Mont Blanc válogatás kötetei között találtam nekem valókat, a Dream válogatás angyalait és tinédzsereit nem annyira kedvelem. Viszont az Eiffel-tornyos könyv (Mark Pryor: A könyvárus rejtélye), az Indiás könyv (Katherine Boo: Az örök szépségen túl) és a repülős könyv (Adam Makos: Felettünk a csillagos ég) ment is a kívánságlistára.

És mivel könyvet venni jó, ha kedvezménnyel adják, még jobb, megosztok veletek egy linket, amelyre rákattintva október 15-ig 30% kedvezménnyel (elő)rendelhettek a Maxim újdonságai és régebbi regényei közül:

https://docs.google.com/forms/d/1hlwGnkD95CozyQejdxani7d0a8VgyefWZiIsXhIVz1o/viewform

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.