Játsszatok ajándékkönyvért!

Február 3-án lesz 4 éves a Közvetlen járat, ezért arra gondoltam, megleplek titeket egy játékkal és természetesen egy kis nyereménnyel is.
 
Négy alkalommal közzéteszem öt, nem túl régi, és elég népszerű könyv borítójának részletét, nektek pedig annyi a dolgotok, hogy a jobb oldalsávban található üzenetküldési dobozt használva elkülditek nekem a könyvek címét, amelyeket felismertek a részletek alapján. Gyerekjáték, nem?
 
Az első öt borítódarabkát február 1-én mutatom meg, a megfejtéseket február 3-án 23:59-ig küldhetitek el. A helyes válaszokat következő nap elárulom, és utána rögtön mutatom az újabb öt feladványt. A további időpontokat az alábbi táblázatban látjátok:
 
 
 
 
Borítórészletek
Beküldési határidő
Megfejtés
1.       forduló
02. 01. 21:00
02. 03. 23:59
02. 04. 21:00
2.       forduló
02. 04. 21:00
02. 06. 23:59
02. 07. 21:00
3.       forduló
02. 07. 21:00
02. 09. 23:59
02. 10. 21:00
4.       forduló
02. 10. 21:00
02. 12. 23:59
02. 13. 21:00

Mivel azt szeretném, hogy minél többen játsszatok, van egy kis könnyítés: ha a húsz címből összesen 15-öt kitaláltok (természetesen a megfejtések közzététele előtt), máris megy a nevetek a kalapba. Így azok is jól járnak, akik egy-két borítót nem ismernek fel, illetve azok is csatlakozhatnak menet közben, akik lecsúsztak az első fordulóról.
 
A nyertest (közjegyző helyett plüssállat jelenlétében) 02. 14-én sorsolom ki, a szerencsés játékosnak pedig már csak annyi lesz a dolga, hogy kiválassza a nyereménykönyvét az alábbiak közül:


 

 

 

 


Játékra fel, szombaton várlak titeket az első adag borítórészlettel!

Megjegyzések

  1. Jujdejó, imádom az ilyen gondolkodós játékokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örülök, hogy tetszik, szombaton este már lesznek feladványok is :)

      Törlés
  2. Én szeretnék jelentkezni erre a játékra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper, már jelentkeztél is:) Szombat este figyeld a blogot, akkor indul a játék.

      Törlés
  3. Én szeretnék jelentkezni a játékra

    VálaszTörlés
  4. szia, szeretnék jelentkezni én is, de Szlovákiából. Így is lehet? :)
    Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, persze, ha tudod a válaszokat, küldd el őket, de ne így kommentben, hanem a jobboldali üzenődobozt használva :)

      Törlés
  5. Jelentkeztem én is :) Egyszer már részt vettem ilyenbe és nagyon szeretem az ilyen típusú játékokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, remélem ez is tetszeni fog :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén