Breaking news

Sziasztok!
Kaptam egy üzenetet, miszerint az elmúlt napokban nem működött az üzenetdoboz. Nekem fel sem tűnt, mert érkeztek megfejtések, viszont amikor most kipróbáltam, nekem sem sikerült elküldeni semmit…
Ne haragudjatok a kellemetlenségért, aki ezért nem tudott játszani, nyolcig még elküldheti a könyvcímeket a
kozvetlenjarat kukac gmail.com címre.
Innentől kezdve mindkét módon küldhetitek a megfejtéseket, mindkettőt fogom nézni, remélem nem lesz több ilyen nehézség és még egyszer bocsánatot kérek mindenkitől, azoktól is, akiket cserbenhagyott a kis doboz, és azoktól is, akiknek működött és most esetleg úgy érzik, hogy ez a módosítás csökkenti az esélyeiket.
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén