Játék - 1. forduló

Pár nappal ezelőtt ígértem egy játékot a blog szülinapja alkalmából, és most itt az idő, hogy ne csak beszéljek róla, hanem el is kezdjük. Remélem készen álltok, kiválasztottátok azt a könyvet, amit szeretnétek a polcotokon látni, és mindenki itt lesz, aki például a Molyon csillagozta a felhívást :) Meglepődtem amúgy, hogy ennyi visszajelzés érkezett, nagyon örültem a kedvenceléseknek, úgyhogy nem is húzom tovább az időt, íme az első öt borítórészlet:
 
 
1.1
 
  
1.2
 
 
1.3
 
  
1.4
 
  
1.5
 
A felismert könyvek sorszámát és címét a jobb oldali üzenődobozt ("Írj nekem!") használva küldjétek el hétfő (02.03.) éjfélig, és ne felejtsétek, hogy kedden jövök a megfejtésekkel és a következő adag rejtvénnyel.
 
Addig is jó játékot!
 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.