Játék - 3. forduló

Ezúttal is érkeztek megfejtések szép számmal, még úgy is, hogy történt egy nem várt esemény, amiről az előző posztomban írtam. A poszt után többen kérdezték, hogy megkaptam-e az üzenetüket, és úgy éreztem, támadt egy kis riadalom a játékosok között, hogy esetleg nem jutottak el hozzám a könyvcímek, ezért még egyszer elmondom, hogy akkor van baj, ha a Küldés gomb megnyomása után pár másodperccel nem jelenik meg egy Sikeresen elküldve felirat (vagy valami ilyesmi, nem tudom pontosan). De hogy a továbbiakban ne legyen ilyen bosszantó bonyodalom, azt kérem, hogy a megfejtéseket innentől kezdve a

kozvetlenjarat kukac gmail.com
 
címre küldjétek, mert így tudok visszajelzést küldeni minden megkapott üzenetről (persze nem arról, hogy jók-e a válaszok, csak arról, hogy megkaptam őket.)
Remélem, ez a kis malőr nem vette el a kedveteket a játéktól és a következő két körben minden simán fog menni.

Amúgy megint sokan felismerték mind az öt könyvet, megmondom őszintén, nem gondoltam volna, hogy ennyire jók vagytok könyvborítórészletfelismerésben, és mielőtt megmutatnám a teljes borítókat, annyit szeretnék megjegyezni, hogy aki a 2. körben nem játszott, de az elsőben mind az öt címet elküldte, fel ne adja, mert még mindig van esélye, ha a következő tíz borítót is felismeri.

Na jó, nem húzom tovább az időt, íme a megfejtések...

M. C. Beaton: Agatha Raisin és a spenótos halálpite

 
 
Luca Di Fulvio: Álmok bandája



Jo Nesbø: Nemeszisz



Elizabeth Strout: A Burgess fiúk
  


Elif Shafak: Becsület



...és az új feladványok:

3.1

  
3.2

  
3.3

  3.4

  
3.5


A könyvcímeket vasárnap (02. 09.) éjfélig küldhetitek el a fenti e-mail címre, a megoldásokat és az utolsó 5 feladványt  hétfőn mutatom meg nektek. Addig is jó keresgélést, és mégegyszer: az üzenetdoboz helyett e-mailen küldjétek a megfejtéseket, én meg küldöm nektek a visszajelzést. Szerintem mindannyiunknak jobb lesz így ;)
  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén