Játék - 4. forduló

Köszönöm az újabb megfejtéseket, mindjárt jönnek az utolsó kör borítói, de előtte még megmutatom a 3. forduló könyveit:

Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége




E. L. James: A szürke ötven árnyalata



Kiera Cass: Az elit



Joe Hill: Szarvak



Robin Sloan: Penumbra úr non-stop könyvesboltja


Szinte mindegyikőtök azt írta, hogy ez a kör volt a legkönnyebb, én mondjuk azt hittem, hogy az utolsó két kép nem lesz annyira egyértelmű, ezért például a Szarvak borítójából a poszt közzététele előtt 10 perccel vágtam ki egy nagyobb részletet. Ekkora lett volna eredetileg:


Sok résztvevőnek össze is gyűlt a 15 pontja, amivel bekerült a sorsolásba, nekik a 4. kör igazából már csak hab lesz a tortán, ők már akkor is esélyesek a nyereménykönyvre, ha egyetlen borítót sem ismernek fel (amit azért kétlek).   


És akkor jöjjenek az utolsó forduló résztvevői, már nem tudom eldönteni, mennyire könnyűek, vagy nehezek, de biztos vagyok benne, hogy nem fognak gondot okozni:


4.1


4.2
  
4.3
  
4.4
  
4.5
A helyes megfejtéseket szerda (02. 12.) éjfélig küldjétek el nekem, a teljes borítókat csütörtökön nézhetitek meg, aztán pénteken SORSOLÁS!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.