Játék - az utolsó megoldások

Elfogytak a feladványok, viszont még adós vagyok öt megfejtéssel. Mutatom őket:

Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet

 
 
Jennifer Egan: Az elszúrt idő nyomában

 
 
Leiner Laura: Bábel

 
 
Ljudmila Ulickaja: Elsők és utolsók

 
 
Jennifer Worth: Hívják a bábát

 
 
Köszönöm a részvételt, nagyon ügyesek voltatok, sokan közületek max. pontszámot értek el, tehát valójában már a 3. kör után bekerültek a sorsolásba. A biztonság kedvéért újra leellenőriztem a válaszaitokat és a pontjaitokat (bár folyamatosan vezettem őket egy táblázatban), nehogy valami hiba csússzon a számításokba. Miközben újra végigolvastam az üzeneteiteket, jókat mosolyogtam a borítókhoz fűzött megjegyzéseiteken és persze a dicsérő szavak is jólestek. Örülök, hogy tetszett nektek a játék, már itt motoszkál a fejemben egy újabb ötlet, szóval.... :)
 
Borítókeresgélés közben biztosan feltűnt, hogy a legtöbb könyvet én is olvastam, és párról közülük itt a blogon is írtam. Igyekeztem mindenféle stílusból válogatni, és egy-egy fordulón belül is próbáltam elosztani a (szerintem) könnyebb és nehezebb feladványokat. A visszajelzéseitek alapján a 3. kör volt a legkönnyebb, az utolsó pedig a legnehezebb; a legnagyobb fejtörést a Hívják a bábát, a Burgess fiúk és a Szarvak okozta.

 Holnap sorsolás, most megszokásból majdnem azt írtam, hogy addig is jó keresgélést, de közben leesett, hogy már nincs mit, szóval addig is jó olvasást! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Azadeh Moaveni: Mézeshetek Teheránban

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén