Újoncok a polcon

Eddig tartott a nem-veszek-könyvet-magamnak elhatározás, ugyanis a csütörtöki jóga előtt megint   könyvesboltban múlattam az időt, majd pár ezressel szegényebben és két könyvvel gazdagabban távoztam.
 
Az egyik szerzeménnyel már régóta szemeztem, többször belelapoztam az Alexandrában, de most éreztem úgy, hogy muszáj megvennem, ha már úgyis könyvesboltba kellett jönnöm átvenni egy rendelésemet. Ez az:
 
 
Elég jónak tűnik, lépésről-lépésre mutatja be a 12 alapászánát és azok változatait, és külön fejezet szól a vegetáriánus táplálkozásról és a helyes relaxációról is. Van benne jópár póz, amire egyelőre csak meresztgetem a szemem, és próbálom elhinni, hogy kellő gyakorlással, kitartással és koncentrációval meg lehet őket csinálni.
 
A másik könyvnek kicsit hosszabb a története: a borítós játékban öt könyv közül válaszhatott a nyertes, ezek egyike a Papírsárkányok című Hosseini-regény volt. A játék indulásakor ellenőriztem a bookline oldalán, hogy lehet-e rendelni a könyveket,  mondjuk nem innen akartam megvenni a leendő nyeremény, de a biztonság kedvéért utánanéztem. Mindegyik elérhető volt pár napos szállítással, de a játék vége felé azt olvastam (hallottam?) valahol, hogy a Papírsárkányok már nem nagyon kapható. Jó szokásomhoz híven rögtön kétségbeestem, hogy mi lesz, ha a nyertes ezt választja, én meg nem tudom megszerezni. Elkezdtem kutakodni a könyves oldalakon, de vagy csak a régi kiadásra volt találat (amit már tényleg nem lehet kapni), vagy a szállítási határidő volt gyanúsan hosszú,  kiadó oldalán pedig pirosan világított a "Nem rendelhető" felirat. Ójajne. Végül a Líra oldalán megtaláltam, és ha megtaláltam, gyorsan meg is rendeltem, mert mikor tavaly év végén a Libri kiadta, elhatároztam, hogy (egyik kedvenc könyvem lévén) egyszer majd megveszem magamnak. Nagyon elégedett voltam, mert így akkor sem lett volna probléma, ha ezt választja a nyertes, és akkor sem, ha valamelyik másikat, mert ez esetben a Papírsárkányok megmarad nekem. A játék győztese, Anitiger a Harukit választotta, így a Hosseini az enyém lett. És most tényleg nem kéne egy darabig könyvesbolt közelébe mennem...

Megjegyzések

  1. Ez a nem-elérhető-könyv probléma egyszer velem is megesett, a Norvég erdőt akartam megvenni ajándékba, de sehol nem lehetett kapni, végül nagy nehezen megszereztem egy használt példányt, de akkor már annyira izgatott a dolog, hogy ez nekem is kell és mi van ha SOHA nem lehet már sehol beszerezni (nyilván reális), hogy inkább megtartottam, "szerencsére" úgyis kicsit viseltes volt, és ajándékba inkább egy másik Murakamit vettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért milyen problémáink vannak, nem? :)
      Nekem ez a Papírsárkányok tényleg azért volt fontos, mert nagyon bénán éreztem volna magam, ha a nyertes ezt választja, és azt kell mondanom, hogy "bocs, válassz már légyszi valami mást". Mivel úgyis szerettem volna magamnak is egy példányt egyszer, így tulajdonképpen jól jártam.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.