Újdonságok nekem

Tegnap munka után muszáj volt bemennem a Libribe, egyrészt mert közeledik Linda szülinapja (és mi mindig könyvet ajándékozunk egymásnak a jeles napokra, természetesen), másrészt meg volt egy 20%-os kuponom, és ilyenkor hiába minden fogadkozás meg elhatározás, általában magamnak is szoktam venni valamit.
Amikor beléptem a könyvesboltba, elkezdett remegni a lábam, mert ezek a galád librisek csupa kívánatos könyvet pakoltak már rögtön a bejárattal szembe. Igyekeztem gyorsan megkeresni az ajándékba szánt könyvet Linda kívánságlistájáról, de persze nem tudtam megállni, hogy egy-egy könyvet kézbe ne vegyek, bele ne lapozzak, sőt egyet meg is szagoltam.
 
 
Már a múltkor is néztem, mennyire szép új borítót kapott Ámosz Oz Szeretetről, sötétségről című műve, amit már olvastam, ezért nem tervezem, hogy megveszem, de ha mégis így tennék, ez a kiadás díszhelyre kerülne a polcomon. Audrey Niffenegger regényét, Az Időutazó feleségét is új ruhába öltöztették, eddig ez a design tetszik a legjobban, illetve egészen pontosan: ez tetszik. A szintén nagyon menő új Hrabalokat nem láttam, viszont megvizsgáltam az egyik kedvencemet, a Mesterségem a halált, ami ugyan már tavaly megjelent, de valahogy hozzám nem jutott el az új kiadás híre.
 
 
 Friss, ropogós viszont Leiner Laura legújabb kamasztörténete, az Akkor szakítsunk, amit mindenképpen el akarok olvasni, de nem akarom megvenni, ezért arra gondoltam, megvárom, amíg teleírják a Molyt az idézetekkel, sorrendbe rakom őket, és akkor még azt sem kell megvárnom, míg az összes tini elolvassa a könyvtári példányt...
 
Miután kinézelődtem magam, és megtaláltam Linda szülinapi ajándékát, hátramentem az Utazás feliratú polchoz, és elszomorodva láttam, hogy útleírásokból ugyanolyan szegényes a kínálat, mint amennyire szegényes volt kb. 3 éve is. Útikönyvekből van választék, de úti naplókból, utazók történeteiből (mint amilyen például a Világjárók sorozat volt), egyet találtam csak, ami nincs még meg és érdekesnek is tűnt, Galamb Gábor Varázslatos Ázsia című könyvét.
 
 
Ezzel gazdagodott tehát a magánkönyvtáram, és hogy még jobban érezzem magam, a pénztárnál kaptam egy újabb 20%-os kupont...
 
(A kádban olvasáshoz pedig beszereztem két bámulatos illatú szilárd habfürdőt a Lushból, egy só-liszt gyurmára hasonlító Amandopondót és egy csúnya, de annál szuperebb Karmát.)

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Indra Sinha: Valamikor ember voltam

Dr. Quanta A. Ahmed: A láthatatlan nők földjén

Vége az első résznek.